Mahdia, Tunis - Hotel LTI Mahdia Beach 4*

Dodaj u favorite
Registrirajte se kako bi primali akcijske cijene za odabranu ponudu.
Više o korištenju osobnih podataka pročitajte ovdje

PREDVIĐENI POLASCI IZ ZAGREBA ZA TUNIS U 2021.

KONTINENTALNI TUNIS (let za Monastir): svaku srijedu, od 23.06.2021. do 25.08.2021. (zadnji predviđeni polazak)

 

PREDVIĐENI POLASCI IZ LJUBLJANE ZA TUNIS U 2021.

KONTINENTALNI TUNIS (let za Monastir): svaku srijedu, od 26.05.2021. do 29.09.2021 (zadnji predviđeni polazak)

OTOK DJERBA (let za Djerbu): svaku srijedu, od 16.06.2021. do 27.10.2021. (zadnji predviđeni polazak).
 
Ultra First minute cjenik vrijedi do 31.01.2021. ili do popunjenosti kapaciteta.

 
Turistička taksa za sve osobe iznad 12 godina: taksa se plaća na licu mjesta u hotelu. Cijene: 3 TND (tuniška dinara) u hotelima 4* i 5*, 2 TND u hotelima 3* po osobi i noćenju!

•    zrakoplovne pristojbe uključene u cijenu
•    rezervacije na 14 noćenja na upit
•    putovnica mora biti važeća najmanje 4 mjeseca od povratka sa putovanja
•    transfer Zagreb-Ljubljana-Zagreb 350 kn po osobi, uvjet minimalno 6 prijavljenih putnika
•    parking u zračnoj luci Ljubljana: informacija naknadno
•    polasci nisu garantirani dok se ne ostvari dovoljan broj putnika. Za svaki garantirani polazak dobit ćete obavijest. Negarantirani polazak uključuje mogućnost otkaza putovanja, promjene zračne luke ili datuma putovanja.

Cijena za 7 noćenja 26.05. -02.06. 02.06. -09.06. 09.06. -16.06. 16.06. -23.06. 23.06. -30.06. 30.06. -07.07. 07.07. -14.07. 14.07. -21.07. 21.07. -28.07. 28.07. -04.08. 04.08. -11.08. 11.08. -18.08. 18.08. -25.08. 01.09. -08.09. 08.09. -15.09. 15.09. -22.09. 22.09. -29.09. 29.09. -06.10.
Minimalni boravak 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7 7
All inclusive 3.889 3.889 4.199 4.199 4.199 5.269 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 4.509 4.509 4.509 4.509 3.889
1/2+1 standard All inclusive 3.889 3.889 4.199 4.199 4.199 5.269 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 4.509 4.509 4.509 4.509 3.889
1/2+2 obiteljska All inclusive 3.889 3.889 4.199 4.199 4.199 5.269 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 5.649 4.509 4.509 4.509 4.509 3.889
All inclusive 4.349 4.349 4.659 4.659 4.659 6.039 6.569 6.569 6.569 6.569 6.569 6.569 6.569 5.039 5.039 5.039 5.039 4.349
1/2 M All inclusive 4.119 4.119 4.429 4.429 4.429 5.579 5.879 5.879 5.879 5.879 5.879 5.879 5.879 4.739 4.739 4.739 4.739 4.119

NAPOMENA: ZBOG TRENUTNE SITUACIJE S VIRUSOM COVID-19 NEKE USLUGE MOGU BITI NEDOSTUPNE ILI OGRANIČENE

NAŠE MIŠLJENJE 4*+

LOKACIJA
Hotel LTI Mahdia Beach se nalazi na predivnoj plaži od finog bijelog pijeska u turističkom dijelu mjesta Mahdia. Autobusni transfer od zračne luke Enfidha Hammamet traje oko 2 sata, a od zračne luke Monastir oko 1 sat minuta.

HOTELSKA PONUDA
Sagrađen u stilu tradicionalne tuniške arhitekture, recepcija, nekoliko tematskih restorana s
tuniškom, španjolskom i talijanskom kuhinjom, nekoliko barova, veliki vanjski bazen, dječji bazen, unutarnji bazen grijan u zimskom periodu, spa & wellness centar, kozmetički i frizerski salon, suncobrani i ležaljke na plaži (bez nadoplate, do raspoloživosti), ručnici za bazen i plažu (uz depozit, do raspoloživosti), aquapark, animacija. Besplatan bežični internet na javnim površinama hotela. Neke hotelske usluge zahtijevaju nadoplatu ili depozit koji se vraća prilikom odlaska.

SOBE
Hotel ima 463 sobe s pogledom na vrt ili morsku stranu. Sve sobe su klimatizirane, udobne i prostrane s balkonom ili terasom. Imaju kupaonicu (kada ili tuš, we, sušilo za kosu), satelitsku TV, telefon, hladnjak, sef (uz doplatu).

USLUGA
All inclusive
Svi buffet obroci (doručak, ručak i večera) u glavnom buffet restoranu, prigrisci i pića u odabranim barovima tijekom dana ili tijekom određenih sati, animacijski program, odabrana sportska ponuda za odrasle i djecu. Obvezno nošenje narukvica. Neke hotelske usluge zahtijevaju naknadu, ili depozit koji se vraća na kraju boravka. Alkoholna pića se poslužuju samo gostima starijim od 18 godina. Usluge uz doplatu: uvozna alkoholna pića, pića u odabranim barovima, motorizirani vodeni sportovi, usluge spa centra, Korištenje dodatnih usluga iz ponude ovisi o raspoloživosti. Detaljniji opis all inclusive-a gosti dobivaju po dolasku u hotel.

SPORTSKA PONUDA
Tenis, nogomet, boćanje, mini golf, pikado, streljaštvo,  biljar, nogomet, odbojka na plaži, razni sportovi na vodi. Neke sportske aktivnosti zahtjevaju predrezervaciju ili nadoplatu.

PONUDA ZA DJECU
Aquapark, dječji bazen, mini klub

WEB STRANICA HOTELA  www.mahdia-beach.com

TUNIS OPĆE INFORMACIJE

PUTOVANJE U TRUDNOĆI
Molimo sve buduće majke da prije rezervacije provjere uvjete zrakoplovnog prijevoza (ovisno o stupnju trudnoće). U većini slučajeva potrebno je dobiti dopuštenje i pismenu potvrdu liječnika da putovanje neće naškoditi Vama i / ili Vašem djetetu. Nakon 27. tjedna trudnoće liječnička potvrda je obavezna i mora biti izdana najkasnije 7 dana prije puta. Zrakoplovna kompanija zadržava pravo da odbije ukrcati putnicu u visokom stupnju trudnoće i u tom slučaju ni organizator putovanja kao ni aviokompanija ne preuzimaju odgovornost i putnica nema pravo na naknadu troškova. Prije rezervacije potrebno je potpisati poseban obrazac koji ćete dobiti u našoj poslovnici.

PAKET PUTNOG OSIGURANJA
Svim putnicima nudimo sljedeća osiguranja: dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezgode, osiguranje od otkaza putovanja od strane putnika iz opravdanog razloga, osiguranje prtljage. Kako bi osiguranje od otkaza bilo važeće polica mora biti uplaćena na dan rezervacije.

ZAVRŠNA OBAVIJEST O PUTOVANJU I PUTNI DOKUMENTI
Završnu obavijest o vremenu polaska i detaljima putovanja dobit ćete najkasnije 3 dana prije početka putovanja. Zajedno sa završnom obavijesti primit ćete i putne dokumente koje je potrebno isprintati i ponijeti na putovanje. Ljubazno molimo da odmah po primitku dokumenata provjerite točnost podataka. Eventualne ispravke moguće je napraviti najkasnije 48 sati prije početka putovanja. Molimo obratite posebnu pozornost na valjanost putovnice koja će Vam trebati za ulazak i izlazak iz zemlje. Neke države zahtjevaju određenu duljinu važenja putovnice u trenutnku putovanja te ulazne vize. Informacije o rokovima važenja putovnice i vizama navedeni su u općim podacima za svaku destinaciju. Molimo strane državljane da se, vezano za putne dokumente, informiraju kod nadležnog veleposlanstva.

DOLAZAK U ZRAČNU LUKU
Kod charter letova imajte u vidu da u zračnu luku trebate doći najmanje dva sata prije predviđenog vremena za let. U zračnoj luci u odlasku nema predstavnika te ćete za prijavu na let koristiti dokumente primljene zajedno sa Završnom obavijesti. U Završnoj obavijesti dobit ćete i broj dežurnog telefona koji je dostupan dva sata prije predviđenog vremena leta na dan polaska. Polazna zračna luka za kontinentalni Tunis je Ljubljana ili Zagreb, a za otok Djerbu Ljubljana. Točno vrijeme povratnog leta i vremena transfera od hotela do zračne luke bit će navedeno na info pločama u hotelu. Postoji mogućnost rezervacije parkirnoga mjesta u zračnoj luci Jože Pučnika (Brnik), Ljubljana. U agenciji možete rezervirati parking po posebnoj cijeni. Broj mjesta po posebnoj cijeni je ograničen. Potrebno je parkirati na parkirno mjesto P1 i uzeti karticu. Voucher koji se predaje na naplatnoj kućici kada se izlazi s parkinga dobit ćete zajedno s ostalom dokumentacijom. Sunčani odmor nije organizator, već samo posrednik pri rezervaciji parkirnih mjesta te time ne snosi odgovornost u slučaju prigovora. Mogućnost rezervacije transfera Zagreb-Ljubljana-Zagreb (detaljne informacije zatražite na prodajnom mjestu). U zračnu luku potrebno je doći 2 sata prije predviđenog leta, povrat novca zbog kašnjenja putnika nije moguć. Prije puta provjerite valjanost putnih dokumenata! Preporučamo uplatu putnog osiguranja.

ZRAKOPLOVNI PRIJEVOZ
Iz tehničkih ili organizacijskih razloga (i u vrlo kratkom roku pred put) može doći do promjene vremena leta, vrste zrakoplova, linija leta (npr. povezani letovi, dodatna međuslijetanja, promjene odlazne / dolazne zračne luke i sl.). Zrakoplovni prijevoz je u cijelosti u nadležnosti pojedinačnog prijevoznika, stoga za promjene koje nastaju iz navedenih razloga ne možemo preuzeti odgovornost. Može se dogoditi da je polazak na destinaciju u večernjim satima, a povratak ujutro. Želimo Vam skrenuti pažnju da su prvi i zadnji dan putovanja namijenjeni dolasku, odnosno odlasku u željenu destinaciju ili izvan nje s uključenim transferima od i do hotela. Točne podatke o vremenu leta, kao i ostale informacije dobit ćete u Završnom pismu nekoliko dana prije putovanja.

KAŠNJENJE LETOVA
Do kašnjenja letova, na koje organizator nema utjecaja, može doći iz različitih razloga uzrokovanih višom silom. Primjerice, opterećenje zračnog prostora, nepogodne vremenske prilike, štrajkovi itd. Za nastale dodatne troškove ili neiskorištene usluge te za ostalu štetu organizator ne snosi odgovornost. Eventualne pritužbe putnici podnose zrakoplovnom prijevozniku.

PRTLJAGA
Imajte u vidu da dozvoljena težina prtljage ovisi o samom zrakoplovnom prijevozniku te ćete o tome biti obaviješteni putem Završnog pisma koje, osim toga, sadrži sve potrebne informacije o Vašem putovanju. Već prilikom rezervacije putovanja upozorite na nestandardnu prtljagu kao što je golf oprema, daska za jedrenje, bicikl itd. Prijevoz spomenute prtljage naplaćuje se u zračnoj luci prije odlaska. Strogo je zabranjeno nositi predmete kojima se može ugroziti sigurnost zrakoplova ili putnika. U ručnoj prtljazi ne smije se nositi nikakva tekućina koja ima više od 100 ml. Baterije i laptop, ukoliko se nose, moraju se staviti u ručnu prtljagu. Skupocjene stvari (npr. fotoaparat i sl.) moraju se prijaviti na carini kako bi vrijedilo osiguranje. Prtljaga mora biti prikladnih dimenzija i odgovarajuće zatvorena. Neophodne stvari, kao što su npr. putovnica, zdravstvena iskaznica, novčanik, putni dokumenti, lijekovi itd. uvijek nosite u ručnoj prtljazi. Računajte na raznolikost u temperaturi pa spakirajte nekoliko stvari koje možete kombinirati za slojevito oblačenje. Lomljive stvari pokušajte staviti u ručnu prtljagu zbog mogućnosti lomljenja. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljage odmah se obratite predstavniku zrakoplovne kompanije ili lučkom osoblju (Lost & Found) te zatražite odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report). Organizator putovanja ne snosi odgovornost za nastalu štetu. Molimo da poštujete dopuštenu težinu prtljage, (1 komad po osobi do 15 kg, 20 kg ili do 23 kg ovisno o prijevozniku, za charter letove) te propis o ručnoj prtljazi (do 5 kg po osobi).

DOLAZAK NA DESTINACIJU I TRANSFER, PREDSTAVNICI
Nakon slijetanja u željenu destinaciju, prolaska kroz carinu s provjerom putovnice te nakon što podignete svoju prtljagu, dočekat će Vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će Vas dovesti do odabranog hotela ili mjesta boravka. Imajte na umu da predstavnici nemaju mogućnost ulaska u carinski prostor te će Vas dočekati odmah po izlasku iz istog. Zbog velikog broja putnika može se dogoditi da naš predstavnik ne može pratiti sve putnike do hotela. Ovisno o broju putnika na transferu od zračne luke do hotela i obratno, dolazi u obzir i prijevoz manjim autobusom. Vrijeme transfera kod opisa hotela je orijentacijsko, stoga pojedinačni transfer može biti kraći ili duži (npr. zbog prometnih uvjeta i prijevoza do dodatnih hotela). Prijevoz većih predmeta, primjerice opreme za golf, daske za jedrenje, bicikla itd. treba prethodno najaviti i platiti dodatno na licu mjesta. Imajte u vidu da za svoju prtljagu odgovarate sami, stoga provjerite nalazi li se u Vašem prijevoznom sredstvu. Osobito obratite pažnju pri izlasku iz prijevoznog sredstva. Predstavnici na destinaciji su sa hrvatskog, slovenskog ili srpskog govornog područja. Obavijestit će Vas o info sastanku u hotelu gdje ćete dobit informacije o destinaciji i fakultativnim izletima (samo za hotele s većim brojem gostiju). Predstavnici su Vam na raspolaganju u slučaju problema i nejasnoća (u Završnoj obavijesti dobit ćete njihov broj telefona). Molimo da poštujete predviđeno vrijeme sastanka jer predstavnici ne borave s gostima u hotelu.

KATEGORIZACIJA HOTELA
Kategorizacija hotela određena je od strane Ministarstva turizma zemlje u koju putujete prema standardima koje propisuju njihove državne institucije, a koji nisu identični našima. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promijene oznaku kao i vrstu kategorije u višu ili nižu od one koja se nalazi u katalogu. Za promjenu kategorije hotela organizator ne preuzima odgovornost. Osim službenih, u katalogu su navedene i subjektivne ocjene kategorije hotela proizašle iz ocjena naših putnika te služe samo kao orijentir. Moguće su razlike u kvaliteti među objektima jednake kategorije, a isto je vidljivo i iz cijene aranžmana.

PRIJAVA / ODJAVA
Prema međunarodnim standardima i ugovorima sklopljenim s hotelijerima ulazak u smještajnu jedinicu u pravilu je iza 15 sati, a ista se obično mora napustiti do 10 sati na dan završetka usluge, ukoliko za svaki pojedini smještajni kapacitet u programu nije određeno drugačije. Molimo da na dan odlaska poštujete vrijeme izlaska kako bi se soba mogla na vrijeme pripremiti za nove goste.

HOTELI I DODATNE USLUGE
Dolaskom u hotel na recepciji ćete saznati broj sobe u kojoj ćete boraviti. Razmještaj soba uvijek vrši hotel, agencija kao organizator na to nema utjecaja. U mogućnosti je proslijediti Vaše želje hotelu, ali ne može jamčiti njihovo ispunjenje osim ako za tu dodatnu uslugu nije postojala dodatna nadoplata (balkon, morska strana...). Broj jednokrevetnih soba u mnogim je hotelima ograničen, a pritom i veličina, oprema i položaj nisu uvijek identični standardnim sobama. U slučaju trokrevetnih i četverokrevetnih soba (osim ako nije drukčije navedeno) slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe stavljaju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili sklopiv krevet, te nisu uvijek u standardu s klasičnim hotelskim krevetima pa mogu biti kraći ili uži. Obiteljske sobe, u principu, pored dvaju normalnih kreveta raspolažu još i dodatnim pomoćnim ležajevima. Bračni krevet ne možemo garantirati, ali Vašu ćemo želju rado proslijediti hotelu. Hotel i organizator ne odgovaraju za novac i dragocjenosti te savjetujemo upotrebu sefa. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama nego na recepciji hotela (besplatno ili uz doplatu). Većina hotela ima sušilo za kosu kao standardnu opremu u sobama (molim informirajte se na prodajnom mjestu). Kod svakog hotela su navedene usluge koje hotel pruža. Ukoliko je došlo do naknadnih promjena, organizator putovanja ne može utjecati na te promjene. Od našeg predstavnika na destinaciji, odnosno od hotela, dobit ćete točne informacije koje su usluge uz nadoplatu. Korištenje ugovorene usluge započinje prijavom u hotel i završava odjavom iz hotela bez obzira na vrijeme leta. Pri kasnom dolasku ili ranom odlasku, hotel nije dužan poslužiti obrok van radnog vremena restorana. Obroci posluženi tijekom leta računaju se kao dio rezervirane usluge. All inclucive: detaljan opis usluge putnici dobivaju po dolasku u hotel (dostupno na zahtjev i na recepciji ili info pultu).
Hoteli se obnavljaju i održavaju kako bi pružili maksimalnu udobnost svojim gostima. Postoji mogućnost da se radovi izvode i za vrijeme trajanja turističke sezone te Vas molimo za strpljenje. Budite slobodni kontaktirati predstavnika u slučaju jače buke kako bi se pokušalo pronaći prihvatljivije rješenje. Buku u hotelskom kompleksu može izazvati i animacija, glazba i noćni život u blizini kompleksa, klimatizacijski i električni generatori i zračni promet. Sve navedeno može biti uznemirujuće, ali ponekad i neizbježno u turističkim destinacijama.

VODA
Obavezno pijte flaširanu vodu, jer voda iz vodovoda većinom nije pitka. Izbjegavajte pića u koja je dodan led. Kupujte i naručujte u restoranima i barovima flaširanu vodu. Za osobnu higijenu možete koristiti vodu iz vodovoda. Voda iz slavine nije za piće. Pijte samo flaširanu vodu, koja se može naći u svim trgovinama i restoranima. Izbjegavajte napitke koji sadrže kockice leda. Za osobnu higijenu voda iz slavine je primjerena.

HRANA
Prehrana u većini hotela prilagođena je međunarodnim standardima, ali nude i tradicionalnu hranu. U određenim satima moguće je da dođe do većih gužvi u restoranima i barovima što je na žalost nemoguće izbjeći, pogotovo tijekom sezone.

KUĆNI RED
Svaki hotel ima pravila kojih se gosti trebaju pridržavati. Neki hoteli imaju poseban dress code koji zabranjuje nošenje kratkih hlača i majica bez rukava u restoranima. U restorane nije dopušteno ući u mokroj odjeći i kupaćim kostimima.

NAPOJNICE
U većini arapskih zemalja davanje napojnica je uobičajeno. Nepisano je pravilo da svatko tko Vam pruži neku uslugu očekuje napojnicu.

OBAVIJEST O PLAĆANJU TURISTIČKE TAKSE
Republika Tunis je s 1.1.2018. zakonom donijela odluku o plaćanju turističke takse u turističkim objektima. Plaćanje turističke takse je obavezno za svakog putnika koji na području Tunisa koristi usluge smještaja u bilo kojem smještajnom objektu.
Predviđeni iznos turističke takse u hotelima s 3 * je 2 TND (približno 0,60 €) za odraslu osobu po noćenju i 3 TND (približno 0,90 €) za odraslu osobu po noćenju u hotelima s 4 i 5 *. Djeca mlađa od 12 godina oslobođena su plaćanja turističke takse.
Taksa se plaća na recepciji hotela kod prijave. Organizator putovanja ne može i ne smije uključiti turističku taksu u cijenu paket aranžmana.
Turistička taksa plaća se prema broju noćenja koje putnik provodi u objektu, a najviše za 7 noćenja. Putnik koji u destinaciji boravi 14 noćenja plaća turističku taksu za 7 noćenja.

NAPOMENA: ZBOG TRENUTNE SITUACIJE S VIRUSOM COVID-19 NEKE USLUGE MOGU BITI NEDOSTUPNE ILI OGRANIČENE


Web stranica hotela: www.elmouradi.com

ID: BV
cijena od 3.889 HRK
Više o korištenju osobnih podataka pročitajte ovdje
cijena od 3.889 HRK