Yasmine, Tunis - Hotel Iberostar Averroes 4*

Dodaj u favorite
Registrirajte se kako bi primali akcijske cijene za odabranu ponudu.
Više o korištenju osobnih podataka pročitajte ovdje

PREDVIĐENI POLASCI U 2022. (iz Ljubljane)

KONTINENTALNI TUNIS (let za Monastir): svaki utorak, od 24.05.2022. do 25.10.2022. (zadnji predviđeni polazak)

OTOK DJERBA (let za Djerbu): svaki utorak, od 14.06.2022. do 11.10.2022. (zadnji predviđeni polazak).

 

Ultra First minute cjenik vrijedi do 31.01.2022. ili do popunjenosti kapaciteta.

 

Turistička taksa za sve osobe iznad 12 godina: taksa se plaća na licu mjesta u hotelu. Cijene: 3 TND (tuniška dinara) u hotelima 4* i 5*, 2 TND u hotelima 3* po osobi i noćenju!

•  zrakoplovne pristojbe uključene u cijenu

•   rezervacije na 14 noćenja na upit

•  putovnica mora biti važeća najmanje 4 mjeseca od povratka sa putovanja

• transfer Zagreb-Ljubljana-Zagreb: cijena na upit

•  parking u zračnoj luci Ljubljana: informacija naknadno

•  polasci nisu garantirani dok se ne ostvari dovoljan broj putnika. Za svaki garantirani polazak dobit ćete obavijest. Negarantirani polazak uključuje mogućnost otkaza putovanja, promjene zračne luke ili datuma putovanja.

NAŠE MIŠLJENJE: 4*

LOKACIJA
Hotel se nalazi u Yasmine Hammametu, direktno na pješčanoj plaži. U blizini hotela se nalaze restorani i trgovine, od marine je udaljen oko 2km, a od centra Hammameta 10 km. Autobusni transfer od zračne luke Enfidha Hammamet traje oko 30 minuta, a od zračne luke Monastir oko 1 sat i 30 minuta.
HOTELSKA PONUDA
Recepcija, dva restorana sa specijalitetima, tuniške, talijanske i internacionalne kuhinje, tri bara, vanjski bazen, dječji vanjski bazen, unutarnji bazen, spa centar, manji fitness centar, sef (uz nadoplatu). Ručnici za bazen i plažu (uz depozit, do raspoloživosti). Bežični internet na području recepcije, glavnog bara i u sobama bez nadoplate. Neke hotelske usluge zahtijevaju nadoplatu ili depozit koji se vraća prilikom odlaska.
SOBE
Hotel ima 266 soba. Sobe su klimatizirane, vrlo lijepo uređene, mogu biti s pogledom na vrt, na more, kao i sobe sa „ privilegiranom lokacijom“ – najbliže plaži. Sve sobe imaju balkon, kupaonicu (kada, wc, sušilo za kosu), minibar, sef, satelitsku TV. U sobama je moguć smještaj najviše 3 odrasle osobe ili 2 odrasle osobe i  jednog djeteta do 17 god, a postoji i više tipova obiteljskih soba.  U njima je moguć smještaj maksimalno 3 odrasle osobe i 2 djece do 17 godina ili 4 odrasle osobe i 1 djeteta do 17 godina.
USLUGA
All inclusive
Svi buffet obroci (doručak, ručak i večera) u glavnom buffet restoranu, prigrisci i pića u odabranim barovima tijekom dana ili tijekom određenih sati, animacijski program, odabrana sportska ponuda za odrasle i djecu. Obvezno nošenje narukvica. Neke hotelske usluge zahtijevaju naknadu, ili depozit koji se vraća na kraju boravka. Alkoholna pića se poslužuju samo gostima starijim od 18 godina. Usluge uz doplatu: uvozna alkoholna pića, pića u odabranim barovima, motorizirani vodeni sportovi, usluge spa centra. Korištenje dodatnih usluga iz ponude ovisi o raspoloživosti. Detaljniji opis all inclusive usluge gosti dobivaju po dolasku u hotelu.
Napomena: u hotelu postoji poseban »dress code« koji zabranjuje nošenje kratkih hlača i majica bez rukava u restoranima. U restorane nije dopuštenu ući u mokroj odjeći i kupaćim kostimima.
SPORTSKA PONUDA
Tenis, fitness, aerobik, odbojka na pijesku, razni sportovi na vodi. Neke sportske aktivnosti zahtjevaju predrezervaciju ili nadoplatu.
PONUDA ZA DJECU
Dječje igralište, dječji bazen, mini club.

NAPOMENA: ZBOG TRENUTNE SITUACIJE S VIRUSOM COVID-19 NEKE USLUGE MOGU BITI NEDOSTUPNE ILI OGRANIČENE

 

KAKO REZERVIRATI? 

 Za rezervaciju su potrebni sljedeći podaci: osobni podaci osobe na koju će glasiti rezervacija (ime i prezime, broj telefona i e-mail adresa); imena, prezimena i datumi rođenja svih putnika; datum i mjesto polaska; naziv hotela / programa i vrsta usluge; način plaćanja. Ukoliko uzimate policu putnog osiguranja, potrebno je navesti vrstu osiguranja te radi li se o individualnoj ili obiteljskoj polici. Nakon primitka zahtjeva za rezervaciju i slanja svih potrebnih podataka, klijentu će biti poslana ponuda za rezervaciju. Rezervacija se smatra potvrđenom uplatom depozita (min. 30% iznosa od ukupne cijene aranžmana) te se klijentu tada isporučuje račun i ugovor. Cjelokupni iznos aranžmana mora biti podmiren najkasnije 21 dan prije početka putovanja.


MOGUĆNOSTI PLAĆANJA

Minimalni iznos rate 300 kn.

  • Maestro ZABA do 12 rata
  • MasterCard ZABA (Zagrebačka banka) do 6 rata
  • Maestro i Visa PBZ (Privredna banka Zagreb) do 6 rata
  • Diners Card do 10 rata
  • Premium Visa (ex Amex) do 6 rata
  • * Za sva obročna plaćanja od 2-12 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%.

Jednokratno plaćanje:

  • kreditnim karticama: Maestro, Master Card, Visa, Visa Electron, Premium Visa, Diners 

Internet bankarstvo

  • gotovinom u poslovnici
  • uplata na račun agencije - za uplate iz Hrvatske (Internet bankarstvom, općom uplatnicom) – IBAN: HR2624840081100799725 (Raiffeisen banka)
  • uplata na devizni račun agencije – za uplate iz inozemstva – IBAN: HR2624840081100799725, SWIFT: RZBHHR2X (Raiffeisen banka)

Možete platiti putem internet bankarstva te nam poslati potvrdu o uplati na e-mail [email protected]. U poziv na broj upišite datum uplate.

Žiro račun Raiffeisenn banka IBAN: HR2624840081100799725

SWIFT: RZBHHR2X

 

PROMJENA REZERVACIJE

U slučaju promjene rezervacije prije početka putovanja (pod uvjetom da je promjena moguća) naplatit će se minimalna naknada u iznosu 150 kn po rezervaciji. Pod promjenom rezervacije podrazumijeva se promjena imena, prezimena, smještaja, vrste smještaja i termina putovanja.Napominjemo da unatoč trošku od 150 kn, u slučaju promjene mogući su i dodatni troškovi.


PAKET PUTNOG OSIGURANJA
Svim putnicima nudimo sljedeća osiguranja: dobrovoljno zdravstveno osiguranje i osiguranje od nezgode, osiguranje od otkaza putovanja od strane putnika iz opravdanog razloga, osiguranje prtljage. Kako bi osiguranje od otkaza bilo važeće polica mora biti uplaćena na dan rezervacije.


OSIGURANJE OD OTKAZA PUTOVANJA
Ako osiguranik otkaže ugovoreno putovanje zbog nepredviđenih zapreka, odnosno zapreka koje osiguranik nije mogao spriječiti, izbjeći ili otkloniti, a koje su nastale od trenutka sklapanja ugovora o putovanju do trenutka početka putovanja ili ako zbog istih razloga bude prisiljen prekinuti već započeto putovanje ali pod uvjetom da nije iskoristio više od 50% predviđenog putovanja, osiguratelj će naknaditi osiguraniku troškove otkaza Putovanja ako je do njega došlo zbog:
a) iznenadne akutne bolesti (osim psihičkih bolesti) koja zahtjeva liječničku skrb, poremećaja u trudnoći, smrtnog slučaja ili teške tjelesne ozljede osiguranika, bračnog, odnosno izvanbračnog druga s kojim osiguranik živi u bračnoj, odnosno izvanbračnoj zajednici, djeteta osiguranika, roditelja, brata, sestre osiguranika ili osoba o kojima osiguranik skrbi;
b) osjetljivosti osiguranika na cjepiva, ukoliko su ista neophodna, odnosno koja je osiguranik bio obvezan primiti slijedom propisa države u koju osiguranik putuje;
c) šteta većeg razmjera na imovini osiguranika uslijed nastanka elementarne nepogode, požara ili namjernog kaznenog djela treće osobe;
d) poziva na vojnu vježbu;
e) krađe ili totalne štete na vozilu osiguranika, ako se putuje vozilom. Detalje o mogućnostima i cijenama osiguranja možete saznati na našim prodajnim mjestima.

PUTOVANJE U TRUDNOĆI
Molimo sve buduće majke da prije rezervacije provjere uvjete zrakoplovnog prijevoza (ovisno o stupnju trudnoće). U većini slučajeva potrebno je dobiti dopuštenje i pismenu potvrdu liječnika da putovanje neće naškoditi Vama i / ili Vašem djetetu. Nakon 27. tjedna trudnoće liječnička potvrda je obavezna i mora biti izdana najkasnije 7 dana prije puta. Zrakoplovna kompanija zadržava pravo da odbije ukrcati putnicu u visokom stupnju trudnoće i u tom slučaju ni organizator putovanja kao ni aviokompanija ne preuzimaju odgovornost i putnica nema pravo na naknadu troškova. Prije rezervacije potrebno je potpisati poseban obrazac koji ćete dobiti u našoj poslovnici.


PUTOVANJE ZA NAJMLAĐE
Djeca do 2 godine imaju besplatan smještaj i koriste besplatan zrakoplovni prijevoz. Pritom nemaju svoje sjedalo u zrakoplovu, već sjede u naručju odrasle osobe.


ZAVRŠNA OBAVIJEST O PUTOVANJU I PUTNI DOKUMENTI
Završnu obavijest o vremenu polaska i detaljima putovanja dobit ćete najkasnije 3 dana prije početka putovanja. Zajedno sa završnom obavijesti primit ćete i putne dokumente koje je potrebno isprintati i ponijeti na putovanje. Ljubazno molimo da odmah po primitku dokumenata provjerite točnost podataka. Eventualne ispravke moguće je napraviti najkasnije 48 sati prije početka putovanja. Molimo obratite posebnu pozornost na valjanost putovnice koja će Vam trebati za ulazak i izlazak iz zemlje. Neke države zahtjevaju određenu duljinu važenja putovnice u trenutnku putovanja te ulazne vize. Informacije o rokovima važenja putovnice i vizama navedeni su u općim podacima za svaku destinaciju. Molimo strane državljane da se, vezano za putne dokumente, informiraju kod nadležnog veleposlanstva.


DOLAZAK U ZRAČNU LUKU
Kod charter letova imajte u vidu da u zračnu luku trebate doći najmanje dva sata prije predviđenog vremena za let. U zračnoj luci u odlasku nema predstavnika te ćete za prijavu na let koristiti dokumente primljene zajedno sa Završnom obavijesti. U Završnoj obavijesti dobit ćete i broj dežurnog telefona koji je dostupan dva sata prije predviđenog vremena leta na dan polaska. Polazna zračna luka za kontinentalni Tunis je Ljubljana ili Zagreb, a za otok Djerbu Ljubljana. Točno vrijeme povratnog leta i vremena transfera od hotela do zračne luke bit će navedeno na info pločama u hotelu. Postoji mogućnost rezervacijeparkirnoga mjesta u zračnoj luci Jože Pučnika (Brnik), Ljubljana. U agenciji možete rezervirati parking po posebnoj cijeni. Broj mjesta po posebnoj cijeni je ograničen. Potrebno je parkirati na parkirno mjesto P1 i uzeti karticu. Voucher koji se predaje na naplatnoj kućici kada se izlazi s parkinga dobit ćete zajedno s ostalom dokumentacijom. Mogućnost rezervacije transfera Zagreb-Ljubljana-Zagreb (detaljne informacije zatražite na prodajnom mjestu).


ZRAKOPLOVNI PRIJEVOZ
Iz tehničkih ili organizacijskih razloga (i u vrlo kratkom roku pred put) može doći do promjene vremena leta, vrste zrakoplova, linija leta (npr. povezani letovi, dodatna međuslijetanja, promjene odlazne / dolazne zračne luke i sl.). Zrakoplovni prijevoz je u cijelosti u nadležnosti pojedinačnog prijevoznika, stoga za promjene koje nastaju iz navedenih razloga ne možemo preuzeti odgovornost. Može se dogoditi da je polazak na destinaciju u večernjim satima, a povratak ujutro. Želimo Vam skrenuti pažnju da su prvi i zadnji dan putovanja namijenjeni dolasku, odnosno odlasku u željenu destinaciju ili izvan nje s uključenim transferima od i do hotela. Točne podatke o vremenu leta, kao i ostale informacije dobit ćete u Završnom pismu nekoliko dana prije putovanja.


KAŠNJENJE LETOVA
Do kašnjenja letova, na koje organizator nema utjecaja, može doći iz različitih razloga uzrokovanih višom silom. Primjerice, opterećenje zračnog prostora, nepogodne vremenske prilike, štrajkovi itd. Za nastale dodatne troškove ili neiskorištene usluge te za ostalu štetu organizator ne snosi odgovornost. Eventualne pritužbe putnici podnose zrakoplovnom prijevozniku.


ZRAKOPLOVNE KARTE
Flight only, tj. putnici koji su rezervirali samo zrakoplovnu kartu trebaju ostaviti svoje podatke i kontakt broj, te se 24 sata prije predviđenog vremena za polijetanje javiti predstavniku putovanja ili partnerskoj agenciji u mjestu boravka kako bi mogli potvrditi svoj povratak te točno vrijeme odlaska. Transfer na destinaciji (od i do zračne luke) nije uključen u cijenu prilikom kupnje samo zrakoplovne karte, ali možete na prodajnome mjestu zatražiti ponudu za isti.


PRTLJAGA
Imajte u vidu da dozvoljena težina prtljage ovisi o samom zrakoplovnom prijevozniku te ćete o tome biti obaviješteni putem Završnog pisma koje, osim toga, sadrži sve potrebne informacije o Vašem putovanju. Već prilikom rezervacije putovanja upozorite na nestandardnu prtljagu kao što je golf oprema, daska za jedrenje, bicikl itd. Prijevoz spomenute prtljage naplaćuje se u zračnoj luci prije odlaska. Strogo je zabranjeno nositi predmete kojima se može ugroziti sigurnost zrakoplova ili putnika. U ručnoj prtljazi ne smije se nositi nikakva tekućina koja ima više od 100 ml. Baterije i laptop, ukoliko se nose, moraju se staviti u ručnu prtljagu. Skupocjene stvari (npr. fotoaparat i sl.) moraju se prijaviti na carini kako bi vrijedilo osiguranje. Prtljaga mora biti prikladnih dimenzija i odgovarajuće zatvorena. Neophodne stvari, kao što su npr. putovnica, zdravstvena iskaznica, novčanik, putni dokumenti, lijekovi itd. uvijek nosite u ručnoj prtljazi. Računajte na raznolikost u temperaturi pa spakirajte nekoliko stvari koje možete kombinirati za slojevito oblačenje. Lomljive stvari pokušajte staviti u ručnu prtljagu zbog mogućnosti lomljenja. U slučaju oštećenja ili kašnjenja prtljage odmah se obratite predstavniku zrakoplovne kompanije ili lučkom osoblju (Lost & Found) te zatražite odgovarajuću potvrdu (Damage, odnosno Property Irregularity Report). Organizator putovanja ne snosi odgovornost za nastalu štetu. Molimo da poštujete
dopuštenu težinu prtljage, (1 komad po osobi do 15 kg, 20 kg ili do 23 kg ovisno o prijevozniku, za charter letove) te propis o ručnoj prtljazi (do 5 kg po osobi).


DOLAZAK NA DESTINACIJU I TRANSFER, PREDSTAVNICI
Nakon slijetanja u željenu destinaciju, prolaska kroz carinu s provjerom putovnice te nakon što podignete svoju prtljagu, dočekat će Vas naši predstavnici i otpratiti do autobusa koji će Vas dovesti do odabranog hotela ili mjesta boravka. Imajte na umu da predstavnici nemaju mogućnost ulaska u carinski prostor te će Vas dočekati odmah po izlasku iz istog. Zbog velikog broja putnika može se dogoditi da naš predstavnik ne može pratiti sve putnike do hotela. Ovisno o broju putnika na transferu od zračne luke do hotela i obratno, dolazi u obzir i prijevoz manjim autobusom. Vrijeme transfera kod opisa hotela je orijentacijsko, stoga pojedinačni transfer može biti kraći ili duži (npr. zbog prometnih uvjeta i prijevoza do dodatnih hotela). Prijevoz većih predmeta, primjerice opreme za golf, daske za jedrenje, bicikla itd. treba prethodno najaviti i platiti dodatno na licu mjesta. Imajte u vidu da za svoju prtljagu odgovarate sami, stoga provjerite nalazi li se u Vašem prijevoznom sredstvu. Osobito obratite pažnju pri izlasku iz prijevoznog sredstva. Predstavnici na destinaciji su sa hrvatskog, slovenskog ili srpskog govornog područja. Obavijestit će Vas o info sastanku u hotelu gdje ćete dobit informacije o destinaciji i fakultativnim izletima (samo za hotele s većim brojem gostiju). Predstavnici su Vam na raspolaganju u slučaju problema i nejasnoća (u Završnoj obavijesti dobit ćete njihov broj telefona). Molimo da poštujete predviđeno vrijeme sastanka jer predstavnici ne borave s gostima u hotelu.


KATEGORIZACIJA HOTELA
Kategorizacija hotela određena je od strane Ministarstva turizma zemlje u koju putujete prema standardima koje propisuju njihove državne institucije, a koji nisu identični našima. Postoji mogućnost da neki hoteli u međuvremenu promijene oznaku kao i vrstu kategorije u višu ili nižu od one koja se nalazi u katalogu. Za promjenu kategorijehotela organizator ne preuzima odgovornost. Osim službenih, u katalogu su navedene i subjektivne ocjene kategorije hotela proizašle iz ocjena naših putnika te služe samo kao orijentir. Moguće su razlike u kvaliteti među objektima jednake kategorije, a isto je vidljivo i iz cijene aranžmana.


PRIJAVA / ODJAVA
Prema međunarodnim standardima i ugovorima sklopljenim s hotelijerima ulazak u smještajnu jedinicu u pravilu je iza 15 sati, a ista se obično mora napustiti do 10 sati na dan završetka usluge, ukoliko za svaki pojedini smještajni kapacitet u programu nije određeno drugačije. Molimo da na dan odlaska poštujete vrijeme izlaska kako bi se soba mogla na vrijeme pripremiti za nove goste.


HOTELI I DODATNE USLUGE
Dolaskom u hotel na recepciji ćete saznati broj sobe u kojoj ćete boraviti. Razmještaj soba uvijek vrši hotel, agencija kao organizator na to nema utjecaja. U mogućnosti je proslijediti Vaše želje hotelu, ali ne može jamčiti njihovo ispunjenje osim ako za tu dodatnu uslugu nije postojala dodatna nadoplata (balkon, morska strana...). Broj jednokrevetnih soba u mnogim je hotelima ograničen, a pritom i veličina, oprema i položaj nisu uvijek identični standardnim sobama. U slučaju trokrevetnih i četverokrevetnih soba (osim ako nije drukčije navedeno) slobodan prostor može biti manji nego u dvokrevetnoj sobi jer se obično u dvokrevetne sobe stavljaju pomoćni ležajevi kao treći ili četvrti krevet, npr. sofa ili sklopiv krevet, te nisu uvijek u standardu s klasičnim hotelskim krevetima pa mogu biti kraći ili uži. Obiteljske sobe, u principu, pored dvaju normalnih kreveta raspolažu još i dodatnim pomoćnim ležajevima. Bračni krevet ne možemo garantirati, ali Vašu ćemo želju rado proslijediti hotelu. Hotel i organizator ne odgovaraju za novac i dragocjenosti te savjetujemo upotrebu sefa. U nekim hotelima sefovi nisu u sobama nego na recepciji hotela (besplatno ili uz doplatu). Većina hotela ima sušilo za kosu kao standardnu opremu u sobama (molim informirajte se na prodajnom mjestu). Kod svakog hotela su navedene usluge koje hotel pruža. Ukoliko je došlo do naknadnih promjena, organizator putovanja ne može utjecati na te promjene. Od našeg predstavnika na destinaciji, odnosno od hotela, dobit ćete točne informacije koje su usluge uz nadoplatu. Korištenje ugovorene usluge započinje prijavom u hotel i završava odjavom iz hotela bez obzira na vrijeme leta. Pri kasnom dolasku ili ranom odlasku, hotel nije dužan poslužiti obrok van radnog vremena restorana. Obroci posluženi tijekom leta računaju se kao dio rezervirane usluge. All inclucive:
detaljan opis usluge putnici dobivaju po dolasku u hotel (dostupno na zahtjev i na recepciji ili info pultu). Hoteli se obnavljaju i održavaju kako bi pružili maksimalnu udobnost svojim gostima. Postoji mogućnost da se radovi izvode i za vrijeme. Prema međunarodnoj praksi i ugovorima s hotelijerima na dan dolaska u sobe i apartmane moguće je ući od 15 sati, na dan odlaska potrebno je napustiti sobu najkasnije do 10 sati, bez obzira na vrijeme leta. Voda iz slavine nije za piće. Pijte samo flaširanu vodu, koja se može naći u svim trgovinama i restoranima. Izbjegavajte napitke koji sadrže kockice leda. Za osobnu higijenu voda iz slavine je primjerena. trajanja turističke sezone te Vas molimo za strpljenje. Budite slobodni kontaktirati predstavnika u slučaju jače buke kako bi se pokušalo pronaći prihvatljivije rješenje. Buku u hotelskom kompleksu može izazvati i animacija, glazba i noćni život u blizini kompleksa, klimatizacijski i električni generatori i zračni promet. Sve navedeno može biti uznemirujuće, ali ponekad i neizbježno u turističkim destinacijama.


PLAŽA
Udaljenosti do plaže koje su navedene, u pojedinim hotelima su čisto indikativne i predstavljaju približnu procjenu ili radijalnu udaljenost, tako da hodanje ili vožnja mogu biti duži. Plaže ispred hotela su uglavnom u državnom vlasništvu pa je i čiščenje plaža u nadležnosti lokalne uprave iako i sami hotelijeri nastoje održavati red i čistoću (stolice, suncobrani, barovi, itd.). Klimatski uvjeti, vjetar i struje mogu dovesti do pojave algi, meduza i slično. To može dovesti do ograničenja ili ometanja u kupanju na što na žalost ne možemo utjecati.


SUNCOBRANI, LEŽALJKE I RUČNICI
U opisima hotela navedeno je da li su na raspolaganju suncobrani, ležaljke i ručnici za plažu i da li je potrebna nadoplata. Imajte na umu da je broj suncobrana, ležaljki i ručnika ograničen. Preporučamo da ponesete vlastite ručnike za plažu.


HOTELSKI BAZENI
Iz higijenskih razloga u bazensku vodu potrebno je dodavati kemikalije. Iz tog razloga preporučamo gostima s osjetljivom kožom prije uporebe bazena konzultiraju s liječnikom. Tijekom čišćenja bazena i promjena vode bazen se ne može koristiti. Korištenje bazena dopušteno je tijekom radnog vremena, na vlastitu odgovornost i u skladu s hotelskim pravilima. Bazeni su uglavnom otvoreni do 18 ili 19 sati, ovisno o hotelu. Djeca mogu koristiti bazene samo uz nadzor odrasle osobe. Neki hoteli imaju grijanu vodu u bazenima, a vrijeme grijanja i temperaturu vode određuje svaki hotel zasebno. Većina unutarnjih bazena je zatvorena tijekom sezone kada je temperatura vode u vanjskom bazenu pogodna za kupanje.


KLIMA UREĐAJI
Svi hoteli imaju klimatizacijski sustav (klima uređaj ili centralni sistem). U slučaju kvara ili drugih problema, molimo, odmah reagirajte i prijavite recepciji hotela.


VODA
Obavezno pijte flaširanu vodu, jer voda iz vodovoda većinom nije pitka. Izbjegavajte pića u koja je dodan led. Kupujte i naručujte u restoranima i barovima flaširanu vodu. Za osobnu higijenu možete koristiti vodu iz vodovoda.

HRANA
Prehrana u većini hotela prilagođena je međunarodnim standardima, ali nude i tradicionalnu hranu. U određenim satima moguće je da dođe do većih gužvi u restoranima i barovima što je na žalost nemoguće izbjeći, pogotovo tijekom sezone.


KUĆNI RED
Svaki hotel ima pravila kojih se gosti trebaju pridržavati. Neki hoteli imaju poseban dress code koji zabranjuje nošenje kratkih hlača i majica bez rukava u restoranima. U restorane nije dopušteno ući u mokroj odjeći i kupaćim kostimima.


NAPOJNICE
U većini arapskih zemalja davanje napojnica je uobičajeno. Nepisano je pravilo da svatko tko Vam pruži neku uslugu očekuje napojnicu.


PROMJENE I OTKAZI REZERVACIJA, PRODUŽENJE BORAVKA
U slučaju promjene ili otkaza rezervacije, obratite se našem prodajnom mjestu. Ako se na destinaciji odlučite za promjenu hotela ili produženje boravka, svakako se obratite našim predstavnicima, a mi ćemo se potruditi da Vam željeno i omogućimo. To svakako ovisi o slobodnim kapacitetima hotela i zrakoplova. Molimo uzmite u obzir da u tom slučaju može doći do dodatnih troškova (troškovi prijevoza, trošak otkaza prvobitne rezervacije hotela, nadoplata za drugi hotel, troškovi promjene itd.). Sve dodatne troškove dužni ste uplatiti u našem predstavništvu prije promjene usluga, odnosno “selidbe”. Ukoliko vlastitom željom prije vremena prekinete boravak i otkažete preostali dio odmora, naknada za neiskorištene dane nije moguća. Vaši izravni dogovori s hotelijerom za organizatora nisu obvezujući. Imajte u vidu da je promjena rezervacije linijskih letova također vezana uz dodatne troškove.


POSREDOVANJE NEDOSTATAKA
Ukoliko za vrijeme Vašeg odmora dođe do bilo kakvih nesporazuma ili problema, molimo Vas da se odmah obratite našem predstavniku jer većinu poteškoća baš oni - ukoliko ih obavijestite - riješe na licu mjesta ili se potrude ponuditi odgovarajuću pomoć. Kada dođe do poteškoća, preporučujemo da zatražite pismenu potvrdu (izjavu putnika), koju ćete dobiti od našeg predstavnika. Ipak, predstavnik nije kompetentan uvažiti bilo kakav zahtjev. Ako našeg predstavnika u tom trenutku nema, obratite se odgovornoj osobi u hotelu. Naglašavamo da je putnik našem predstavništvu odmah, na licu mjesta, obvezan javiti poteškoće ili nedostatke jer će se u protivnom visina odštete bitno smanjiti budući da će se smatrati da je sukrivac za nastalu štetu.

VAŽNO

U slučaju da situacija na samome odredištu ne omogućuje smještaj u izabranom objektu, organizator ima obavezu smjestiti putnika u drugi objekt iste ili više kategorije. U slučaju da je broj putnika manji od 80% kapaciteta zrakoplova organizator zadržava pravo otkaza putovanja. Odgovorni organizator za Tunis i Djerbu je agencija Sunčani odmor d.o.o. Za navedene aranžmane vrijede “Opći uvjeti putovanja“ agencije Sunčani odmor d.o.o.” koje putnik prihvaća potpisom ugovora. Od tiska kataloga do dolaska gostiju na destinaciju, može doći do promijene u opisu hotela. Detaljan opis usluge gosti dobiju prilikom dolaska u hotel. Fotografije objavljene u katalogu su simbolične te je katalog izrađen znatno prije Vašeg putovanja te je moguće da dođe do određenih promjena (obnove, nadogradnje i sl.).

CIJENE ARANŽMANA 
Objavljene cijene izražene su u kunama te po osobi u dvokrvetenoj sobi i vrijede u vremenskom okviru navedenom na cjeniku ili do popunjenja kapaciteta. Organizator putovanja zadržava pravo promjene cijena aranžmana u slučaju promjene cijena hotelskih, prijevoznih i drugih usluga.


POSEBNE NAPOMENE:
• transferi, fakultativni izleti i programi organizirani su od strane
partnerskih agencija na destinaciji
• opisi hotela sadrže službenu kategoriju te države
• svaki putnik je odgovoran za svoje putne dokumente, agencija ne
snosi odgovornost za eventualne poteškoće nastale prilikom ulaska
u zemlju radi neispravnih dokumenata i sl.
• Opći uvjeti putovanja sastavni su dio poslovanja putničke agencije

ID: BV
Trenutno nema dostupnih ponuda