INTEGRAL ZAGREB – PR članak

 

Naziv projekta

„Povećanje konkurentnosti turističke agencije Integral Zagreb unaprjeđenjem mrežnih stranica“; šifra projekta KK.03.2.1.17.0148.

 

Kratki opis projekta

Realizacija projekta omogućit će unaprjeđenje mrežne stranice postavljene na domeni www.integral-zagreb.hr od strane specijaliziranog pružatelja usluge Shipshape d.o.o.

Unaprjeđenje web stranice sastoji se od analize zahtjeva i poslovnih procesa korisnika kako slijedi: definiranje strukture web rješenja, izrada tehničke i funkcionalne specifikacije sustava, prihvaćanje tehničke i funkcionalne specifikacije sustava od strane Naručitelja, postavljanje inicijalne instalacije cjelokupnog web rješenja, konfiguracija Drupal sustava prema prihvaćenoj specifikaciji, izrada dodatnih modula i prilagođavanje postojećih prema prihvaćenoj specifikaciji, povećanje pristupačnosti web stranica za osobe s invaliditetom, implementacija i prilagodba prihvaćenog izgleda web stranica, testiranje sustava, postavljanje cjelokupnog web rješenja na produkciju.

Osim izrade novog konceptualnog rješenja koje će kupcima omogućiti interaktivniji pregled ponude, bit će implementirani i sljedeći specifični moduli koji su važni za unaprjeđenje prezentiranja i prodaje proizvoda turističke agencije:

  1. Modul za pregled ponude u kalendaru;
  2. Modul za praćenje korisnika;
  3. Kartično plaćanje i praćenje uplata;
  4. Podsjetnik za rezervaciju;
  5. Recenzije korisnika;
  6. Accessibility modul.

Unaprijeđena web stranica imat će dizajn prilagođen mobilnim uređajima i tabletima (responsive dizajn) te optimizirano učitavanje web rješenja koristeći različite cache-ing tehnologije. Bit će implementirana SEO optimizacija s ciljem boljeg pozicioniranja na internetskim tražilicama, te će svi sadržaji biti dostupni i na engleskom jeziku kako bi informacije o ponudama i samoj turističkoj agenciji bile dostupne većem broju zainteresiranih kupaca.

 

Ciljevi i očekivani rezultati projekta

Opći cilj projekta je jačanje tržišne pozicije tvrtke, a samim time i malog i srednjeg poduzetništva kroz poboljšanu primjenu mrežnih rješenja.

Specifični ciljevi projekta jesu:

  1. Poboljšanje prisutnosti na tržištu;
  2. Povećanje vidljivosti usluge;
  3. Podrška razvoju informacijskog društva u Republici Hrvatskoj.

Realizacija projekta omogućit će unaprjeđenje mrežne stranice turističke agencije Integral s ciljem jačanja tržišne pozicije kao rezultat kvalitetnije prezentacije ponuda. Dodana vrijednost projekta ogleda se u činjenici da će sadržaj na web stranici biti dostupan osobama s poteškoćama u čitanju čime se potiče njihova integracija i sudjelovanje u organiziranim putovanjima.

Glavni očekivani učinak koji će generirati ovaj projekt jest rast ukupnih prihoda zahvaljujući spomenutom ubrzanju, unaprjeđenju i personalizaciji komunikacije s kupcima, te kvalitetnijoj i pristupačnijoj prezentaciji ponude turističke agencije.

Održivost projekta će se osigurati kroz kontinuirani rad na održavanju i unaprjeđenju sadržaja postavljenom na mrežnim stranicama, a samim time indirektno i kroz poslovne odnose s postojećim kupcima, aktivno traženje novih kupaca te kontinuirani rad na širenju baze kupaca.

 

Ukupna vrijednost projekta i iznos koji sufinancira EU (u HRK)

  • Ukupna vrijednost projekta iznosi 93.750,00 HRK
  • Ukupna vrijednost projekta (prihvatljivi troškovi) iznosi 75.000,00 HRK
  • Udio EU u financiranju projekta iznosi 52.500,00 HRK

 

Razdoblje provedbe projekta

15.10.2018. – 15.10.2019.

 

Kontakt za više informacija

e-mail: [email protected]

 

Linkovi